Výroba byla pozastavena

Vážení zákazníci, výroba čokolády byla pozastavena. Přijaté objednávky zůstanou nevyřízeny.
Děkujeme za pochopení. Vaše Chocoloco.

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.

Uplatnění reklamace

K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky, nebo písemně, a to na adrese:
EMAIL: reklamace@chocoloco.cz,
ADRESA: ETC Gastro s.r.o., V Jirchářích 4, Praha 1, 110 00

Zboží lze reklamovat, jestliže:

  • bylo dodáno zboží s vadou
  • bylo dodáno jiné než objednané zboží.

Zboží nelze reklamovat, jestliže:

  • byl vadný stav způsoben použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen,
  • byl vadný stav způsoben nesprávným skladováním výrobku,
  • byl vadný stav způsoben doručovatelem.
  • způsob zdobení čokolády ingrediencemi se liší od představy zákazníka, která nebyla předem specifikována v komentáři objednávky.

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka.

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

© 2011 ETC Gastro s.r.o., Všechna práva vyhrazena. (informace o ochraně osobních údajů)
Pro správnou funkci konfigurátoru čokolády nevypínejte na svém prohlížeči podporu Javascriptu. Webové stránky dělá Magnoliadream.